»Otroci s posebnimi potrebami, ki živijo v nespodbudnih okoljih, se nam pospešeno izgubljajo, ne uspe nam jih pridobiti, sami ne znajo ali ne zmorejo narediti skoraj ničesar.«
»Mislim, da smo staršem otrok s posebnimi potrebami zdaj naložili malce pretežko delo.«
»Šolanje na daljavo je za večino otrok s posebnimi potrebami velik izziv in velika težava.«
»Največ takih otrok smo izgubili, na pol izgubili ali pa jih izgubljamo.«
»Se ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»To, kar sem danes doživela na Zoomu, me je zelo prizadelo. Otroci že zelo trpijo, so apatični in bledi.«
»Razlika med osnovnimi šolami s prilagojenim in posebnim programom ter večinskimi šolami je v času izobraževanja na daljavo predvsem v tem, da imamo specifično populacijo učencev, ki bistveno več kot v večinskih šolah prihajajo iz socialno zelo šibkih in nespodbudnih okolij, zato je treba v izobraževanje na daljavo vlagati neprimerno več truda.«
»Dobro, da se bodo lahko otroci s posebnimi potrebami in nižjim izobrazbenim standardom šolali v bližini svojega doma.«
»Zato, ker nam je ministrstvo onemogočilo šolanje na daljavo, najprej bi dijaki morali biti na daljavo, potem pa so rekli, da srednja šola ni obvezna, če nam kaj ni všeč, se lahko izpišemo.«
»Kljub temu, da gre za otroka, ki je bil za delo pri pouku v šoli izjemno motiviran, pri mlajšem otroku, ki obiskuje vrtec, pa opažam, da izjemno pogreša stike vrstnikov, da išče te stike pri nas.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju